på resande fot

Hejsan svejsan! Oj oj, i två veckor har jag haft så fullt upp att jag knappt hunnit öppna datorn och kolla mailen eller scrolla facebook, men nu, efter idag, ser det ut att lugna ner sig lite. Jag har flera inlägg som ska skrivas om de senaste veckorna då jag bland annat har vari i Åbo två gånger, första gången för att fira vappen för två helger sedan och andra nu förra helgen då jag var via Åbo en sväng eftersom vi var där i närheten och kollade på en liten liten hundvalp som ska bli vår, för att sedan fortsätta iväg till Helsingfors där vi var på Mumford & Sons konsert! Där emellan har jag förstås varit på praktiken där vi även åkt runt lite, bland annat var vi till Tammerfors på fortbildning en dag. Idag var det föräldramöte på högstadiet inför de nya sjuorna som börjar till hösten, vilket jag också har deltagit i. Så det har varit riktigt fullt upp senaste tiden.
 
Just nu sitter jag och planerar en liten gruppträff som jag ska ha med ett gäng sjundeklassister, där vi ska prata om självförtroende, psykisk hälsa och annat sådant relevant i en tonårings liv. Just nu känns det både nervöst och roligt. Jag hoppas att de tycker att det känns kul och intressant och inte att det är något de blir tvingade till! Hoppas alla får en riktigt fin vecka, så ska jag snart bomba med massa inlägg :)
Till top