Tisdag 1 Mars

Tänk att det redan är mars! Tiden går så himla fort. Jag lever fortfarande i höstterminen och fattar inte alls att det bara är typ 3 veckor skola kvar innan vår 10 veckor långa praktik och sedan är det sommarlov? Va?
 
Den här dagen har iallafall bestått till hälften av skolarbete och hälften umgänge med Ronja och Alexandra som jag inte sett sedan mellandagarna. Vi drog på en liten loppisrunda och avslutade sen med mat på Tesses Café. Mycket trevligt. Vi ses verkligen alldeles för sällan..
 
Imorgon är det onsdag, vilket för mig betyder tid hos FRISÖREN!!! Äntligen! Älskar att gå till frissan, man känner sig så fräsch och fin när man kommer därifrån, men tyvärr har jag ju inte råd att gå så himla ofta, haha. Jag tänker ännu en gång försöka färga håret grått, men om det inte lyckas nu så ger jag upp!
Till top