senaste veckan

Vad har hänt här under den senaste veckan? Hmm, jo måånga långa sovmorgnar har vi haft, följt av mysiga, goda frukostar. Sett ut en S U P E R bra serie - Bron/Broen, en svensk/dansk kriminalserie. Jag som annars inte brukar kolla kriminalserier (tycker oftast de är för läskiga haha) älskade denna! Och don't get me wrong, den VAR spännande, kollade därför inte på den själv, skulle inte våga det, utan tillsammans med Matilda. Så om ni har samma problem som jag ofta har - "vad ska jag börja kolla på nu då?" så har ni svaret här. "Shoppat" (citattecknen eftersom jag inte hittade något för ovanlighetens skull, även fast vi gick typ en hel dag på Mylly, alltså största (?) shoppingcentret i Åbo), simmat, gått promenader i det vackra vädret, men det är dock historia nu, vädret har ändrats i ett ögonblick till 3grader, regn och slask. Verkligen värsta vädret jag vet. Tränat, gått på yoga och så har vi ätit massa god mat och godis, ja vi hade en riktig fettisdag i lördags, mmm.
 
Just nu då? Jag försöker förbereda mig för tent som ska skrivas på fredag - alltså det är prokrastinering på mycket hög nivå. Men har iallafall lyckats träna, äta och kolla ett par böcker som behövs för tenten, så något har jag fått gjort. Ha en skön fortsatt onsdag gott folk!
#1 - - Elin & Loe:

När ni är klara med Bron måste ni se "Making a Murderer". Vi är beroende. Så galet bra. Det är iofs mer en dokumentär, men ändå spännande och sevärd :)

Svar: ooh! okej tack för tipset! ska definitivt kolla upp den! :D
Hanna Sjöholm

Till top