sportlovet har börjat

Hej på er! Onsdag är dagen och idag åker jag hem till Österbotten för att imorgon bitti bila iväg till Vuokatti med mamma, pappa och lillebror. Vi ska spendera fyra dagar i slalombacken, simbassängen och frukostbuffén. Jag har inte stått på mina skidor eller snowboarden sedan jag skadade knät, alltså över två år sedan! Så jo, det känns ganska nervöst måste jag säga, känner mej inte ens ännu säker på högerknät trots att jag vet att det är helt och bra och lika starkt som det andra. Kanske ett bra sätt att bevisa för mig själv nu då att det nog håller i slalombacken, för om det klarar sig där så klarar det sig var som helst, eller hur?
 
Kommer att stanna hemma hela nästa vecka också, då vi i princip har sportlov, mamma fyller år och jag ska äntligen till frissan! När jag sedan kommer tillbaka till Åbo börjar slutspurten av skolan och början av praktiken närma sig, iik så spännande!
 
#1 - - Matilda:

Härregud du e ju så himla fin!
Kommer sakna dej :*

Svar: DUE fin du! Saknar dej redan <3
Hanna Sjöholm

Till top