Weekend in turku

Halå på er! Hoppas ni har en underbart fin fredag! För mig är den så bra den bara kan bli: har varit på praktiken som vanligt (tänk att det har gått FYRA veckor redan!!!) och nu sitter jag på bussen som ska ta mig hem till Åbo och Matilda. Hur bra som helst. Har ju inte varit där överhuvudtaget på de här fyra veckorna så det ska bli sjukt kul och skönt att få vara där över helgen. Kommer att spendera de kommande helgerna i Åbo också, så dä blir gräjt!

För den som inte har sett eller följer mig på instagram (@sjoholmshanna) så har jag klippt av ett par cm av håret nyligen. Trivs verkligen med den här längden, men man måste ju dock klippa ganska ofta om man vill hålla det så här och jag har inte råd att springa hos frissan hela tiden så drog genom håret med saxen själv. Det lämna säkert lite ojämnt, men det är inte hela världen! 

Till top