tre år

Vet ni vad! Jag ska spela fotboll idag! Det har gått nästan tre år sedan jag tränade fotboll senast och idag ska jag plötsligt dra på mig fotisskorna igen. Heeelt fantastiskt! Är riktigt nervös, haha, fast det bara är på skoj och jag ska bara testa hur det känns med knät och allt, men som sagt, nästan tre år sedan jag ens försökte mig på något som har med fotboll att göra, så det pirrar nog lite. Sjukt taggad är jag dock och känner verkligen att det är på tiden nu, skorna hade ju blivit dammiga efter sina år på hyllan.
 
#1 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Roligt :D. Hoppas det gick bra :).

Svar: Det gjorde det nog :D
Hanna Sjöholm

#2 - - sandra.:

Men åh så roligt att spela fotboll :)
och lycka till nu eftersom de var länge sen du spelade, var du tvungen sluta pga av någon skada, eller vad har hänt med knät?

roligt att du vill vara med :)

Svar: Jaa verkligen superkul :DJo, jag skadade knät för några år sedan på en fotbollsträning. Korsbandet gick av, så var tvungen att operera och när jag var färdig rehabiliterad och allt så hände det såå mycket annat i mitt liv så jag började aldrig på nytt.. :)
Hanna Sjöholm

Till top