känslor i överflöd

Wääh, vad jag känner mycket just nu. Vet inte vad jag ska göra med alla känslor. Det är massa bra och massa dåligt på samma gång och jag vet inte hur jag ska hantera det. Är mycket dålig på att hantera dåliga känslor, eller känslor överlag, men framförallt dåliga. Det spelar ingen roll om det känns bra eller dåligt så skulle jag vilja berätta det för någon. Kan inte hålla några känslor för mig själv. På gott och ont.
 
Att hålla vad jag känner inom mig är så jäkla svårt. Om jag mår dåligt eller annars bara känner mig nedstämd har jag så sjukt svårt att vara för mg själv. Då skulle jag direkt behöva någon som kommer och kramar om mig och som jag kan prata med direkt. Oftast har jag ju det också, i Åbo, men just nu då jag och Matilda bor isär känns det direkt jobbigare. Att prata om sånt via skype känns inte alls lika bra.
 
Idag är en dag då allt känts så bra på dagen, då jag haft fullt upp på praktiken och dessutom haft sällskap hela tiden. Dagen har varit riktigt rolig och jag kan inte säga annat än att jag trivs sjukt bra. Men ändå känner jag mig inte alls lika pigg och glad nu mera på kvällen. Har hemskt mycket att fundera på och jag hatar att fundera på det för mig själv. Samtidigt skulle jag inte vilja fundera med någon annan heller, eftersom jag borde lära mig att hantera de här situationerna själv, så att jag inte hamnar i den här positionen om och om igen.
 
Till top