ett litet tag sen

Hejsan hoppsan, glömde visst bort bloggen ett litet tag. Men det är väl okej? Fint att se ändå att jag har ett par trogna följare som trots ingen uppdatering kikar in varje dag, sött av er!
Studierna drog iallafall igång riktigt ordentligt denna höst, viket jag ärligt talat intealls var beredd på, plus att jag gått och skaffat mig ett jobb, ett perfekt sådant faktiskt, ja ett perfekt jobb för enn studerande iallafall. Det är nämligen så att jag ska vara fritidsstöd åt en funktionshindrad kvinna. Blir sjukt kul!
Ska försöka börja med Italien-inläggen så småningom, men har en fullspäckad vecka med massa skolarbete framför mig och sen åker jag hem till Österbotten över helgen för att ha lite kalas (fyller ju på måndag;);)) så vet inte riktigt när det blir av. Men ni ska ha det så bra tills vi hörs näsa gång! 
och så bara några bilder från dessa veckor i Åbo, tru my phone.
Till top