England skies

Fredag. Helg. Årets sista skrivuppgift färdig och inlämnad. Satte därefter på min för tillfället absoluta favoritlåt - Englend Skies med Shake Shake Go - i hörlurarna och drömde mig iväg till mina drömresemål just nu.
Åh, London och Paris vad jag längtar efter er. Tur för mig så planeras det möjligen en liten tripp till Paris på våren.
 
#1 - - Linn Strömberg:

Åh vad underbart det ser ut! vill också till både England och Paris.

#2 - - Elin & Loe:

MEN, gud vad underbart! Vad avis jag blir. Bästa Paris :) /Elin

Svar: Hihi, jaaa!Väntar på bilder från er resa till Paris! ;D
Hanna Sjöholm

#3 - - Ronja Flygare:

Men åååh va man böri längt tibax tå man sir dehä bildren :( Sir så fint ut i London nu på julen! Tänk vilken tur att jag fick upplev både London o Paris på en o samma resa!

Svar: Jaa men visst! Sku såå vila fara nuuuuu! Janå lyx! :D
Hanna Sjöholm

Till top