pirrig i hjärtat

Nej vet ni vad! Jag känner mig så otroligt glad idag! Egentligen är jag både trött pga för lite sovda timmar och stressad över skolarbeten som borde bli gjorda. Men trots det har jag gått runt med en till och med pirrig känsla hela dagen. Tänkte klottra ner några saker som gör att jag känner mig så lycklig atm.
 
  • Jag är för det första otroligt kär i min fantastiska flickvän. Under hösten hade vi det på något sätt lite stormigt, men efter jullovet är det som bortblåst och allt känns så himla bra. Jag känner lixom ett lugn i kroppen när jag tänker på vårt förhållande just nu. (gud så cheeeesy, men ok)
  • Har under vårterminen träffat ovanligt många nya människor, vilket är något av det bästa jag vet. Det är så himla roligt att plötsligt stöta på härliga människor som är så trevliga och öppna för nya bekantskaper! Känner bara: kääärlek och glädje till er alla
  • Helgen har varit så härlig, rolig och skön. Blir varm i hjärtat när jag tänker tillbaka på den.
  • Snart börjar min 10 veckor långa praktik, där jag ska få följa med ett par skolkuratorer och deras jobb ända från förskolan upp till gymnasiet. Jag ser såå sjukt mycket fram emot detta och jag tror det kommer bli askul!
  • På trosdag åker vi upp till Österbotten för att fira PAMPAS NATIONALDAAAG! Wohooo!
  • Jag har skrivit så långt på uppsatsen som jag håller på med atm som jag hade bestämt att jag skulle idag.
Och så en liten tb till sommaren med ett par glada bilder :D
Till top