back on track

Tjenixen! Jahaja då var jag tillbaka efter något av en paus. Inte en planerad paus, det bara blev så. Men hur som hellst, här är jag nu iallafall, med flera inlägg på gång, bland annat nästa del av Italienresan (Rom) och även en Girlfriendtag är på kommande.
Vad har jag sysslat med på sistone då? Ja, det är väl något jag själv undrar också..?
Jag fösökte ännu en gång färga håret grått och den här gången lyckades det helt okej, men färgen höll en, max två, tvättar, så atm kan jag inte riktigt definiera vilken färg jag har på håret. Går runt och förargas på att varannan tjej jag ser nu har grått hår, men för mig är det tydligen helt omöjligt, det spelar ingen roll hur jag färgar det och vilka inpackningar osv jag använder. Det vill bara inte.
I skolan har vi väl mest lekt (kanske syns?), känns det som och nu är det mindre än en månad till jullov. Hann tyyp blinka två gånger och dit for den terminen. Ser dock mycket fram emot vårterminens kurser och hoppas på lite aktivare skolgång då, dessutom har vi 10 veckor praktik, vilket jag dööööör av förväntan inför.
 
Nu då?
Ja, nu just väntar jag på julen så mycket att jag spricker, försöker hitta någon sorts motivation att koncentrera mig på de sista uppgifterna för detta år, spelar yatzy (som jag lärt mig spela denna vecka, så himla roligt), ja och så äter jag ju massa godis förstås och dricker glögg, det är nam för själen.
 
Till top