#GR15

I torsdags var det glöggrundan och Sabina kom hit för att gå med oss. Så halvfem skuttade vi glada iväg för att hämta våra kartor och armband för att sedan börja gå genom barerna. Lite besviken är jag över att jag inte fick en enda glögg på hela rundan, det heter ju trots allt Glöggrundan, menja, roligt hade vi iallafall.
På efterfesten fick vi äran att se Norile & KKV live. Två hela bilder har jag från spelningen där vi stod och trängdes med 100tals andra ivriga studerande som också ville få en liten glimt av killarna.
Kvällen var rolig, men jag föredrar nog att gå på fester som inte är såhär överhypade. Gillar inte riktigt att stå och köa 2 timmar för att sedan komma in till en smockfull klubb där man knappt ryms att dansa. Tackar därför för detta år och är atm ganska osäker om det blir några fler glöggrundor för mig.
 
Idag blir nog en riktig slödag tror jag. Jag har redan myst ner med täcket i soffan och vädret säger åt mig att inte sätta en fot utanför dörren, så en dag fylld med glögg, julmusik, film, mjuka kläder, gott att äta och mys med flickvännen är vad jag har framför mig. Ha en underbart skön lördag!
 
Till top