waddup?

Känner att det är dags för en liten "vad händer" uppdatering. Typ vad jag håller på med och vad som ska hända.
Hmm, ja vad ska jag börja med? Har jobbat, såklart. Åh vad jag tycker om mitt sommarjobb iår. Ikväll har jag mitt nästsista skift och imorgon får jag säga hejdå och tack för dessa två otroligt roliga och lärorika månaderna och hoppas att vi ses igen nästa sommar.
Efter att jag tackat för mig på söndageftermiddag är det bara drygt två dagar tills jag och Matilda drar iväg till Italien där vi ska spendera de kommande tre veckorna. Det kommer bli sjuukt kul och härligt och fantastiskt och spännande osvosv. Men just nu känns det som ett stoort stressmoment, att hinna planera allt klart och att få med sig all packning som och hur man ska packa för att få med sig allt man behöver men ändå försöka spara lite utrymme i väskan. Hjälp. Men bara vi kommer oss iväg kommer det ble AMAAAZZZINg. Jag kommer sörsöka kasta in nåt inlägg under resan, så håll ögonen öppna! (bilderna från senaste Italienresan 2013)
Efter resan har vi ett par korta dagar att packa upp och tvätta kläder, för att sedan packa ned dem igen och ställa om inför en ny höst och vinter i Åbo. Den senaste tiden har jag längtat nåt otroligt hem till vår lägenhet och saknat livet i skolan och Åbo. Det är kul och skönt att vara hemma i Oravais, men har varit här sedan april nu och känner därför att jag börjar längta tillbaka till mitt eget.
Jaa och så har jag ju klippt håret av mig. Lite iallafall. Men vill ha det ännu kortare. Och så fortsätter jag drömma om att färga det grått, men det verkar ju inte lyckas med mitt hår. But I won't give up!
 
Sådärja, det var en liten uppdatering om vad som händer osv. Ha d gött!
 
Till top